Tun Mahathir: Pakatan Pembangkang Guna Satu Logo Pada PRU14

Tun Mahathir: Pakatan Pembangkang Guna Satu Logo Pada PRU14 - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tun Mahathir: Pakatan Pembangkang Guna Satu Logo Pada PRU14, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tun Mahathir: Pakatan Pembangkang Guna Satu Logo Pada PRU14
link : Tun Mahathir: Pakatan Pembangkang Guna Satu Logo Pada PRU14

Baca juga


Tun Mahathir: Pakatan Pembangkang Guna Satu Logo Pada PRU14


PETALING JAYA: Pakatan Harapan memutuskan untuk menggunakan satu logo atau simbol apabila bertanding pada pilihan raya umum ke-14 (PRU14).

Pengerusinya Tun Dr Mahathir Mohamad berkata tindakan itu akan dilakukan sekiranya Pendaftar Pertubuhan (RoS) tidak memberi maklum balas terhadap permohonan gabungan berkenaan untuk didaftarkan secara rasmi.

"Semua parti akan gunakan satu logo sama ada dilulus atau tidak, kita akan guna satu logo sebagai identiti kita dalam pilihan raya akan datang," katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuarat Majlis Presiden pakatan pembangkang itu di sini hari ini.

Bagaimanapun, katanya, pakatan pembangkang itu masih belum menetapkan logo atau simbol parti mana sama ada PKR, DAP, Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) atau Parti Amanah Negara (Amanah). #sumber


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Tun Mahathir: Pakatan Pembangkang Guna Satu Logo Pada PRU14

Sekianlah artikel Tun Mahathir: Pakatan Pembangkang Guna Satu Logo Pada PRU14 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tun Mahathir: Pakatan Pembangkang Guna Satu Logo Pada PRU14 dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/02/tun-mahathir-pakatan-pembangkang-guna.html

Subscribe to receive free email updates: