PRU-14: Nurul Izzah Akan Pertahankan Parlimen Lembah Pantai

PRU-14: Nurul Izzah Akan Pertahankan Parlimen Lembah Pantai - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PRU-14: Nurul Izzah Akan Pertahankan Parlimen Lembah Pantai, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PRU-14: Nurul Izzah Akan Pertahankan Parlimen Lembah Pantai
link : PRU-14: Nurul Izzah Akan Pertahankan Parlimen Lembah Pantai

Baca juga


PRU-14: Nurul Izzah Akan Pertahankan Parlimen Lembah Pantai


PETALING JAYA: Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat Nurul Izzah Anwar hari ini berkata beliau akan mempertahankan kerusi Parlimen Lembah Pantai pada pilihan raya umum ke-14.

“Saya komited untuk mempertahankan kerusi Lembah Pantai, bagaimanapun keputusan akhir di tangan pucuk pimpinan,” katanya pada sidang media di sini.

Nurul Izzah menyandang kerusi itu sejak 2008 selepas beliau mengetepikan Ketua Wanita Umno Tan Sri Shahrizat Abdul Jalil yang merupakan Anggota Parlimen Lembah Pantai selama tiga penggal.

Pada 2013, Nurul Izzah mempertahankan kerusi itu dengan mengatasi cabaran bekas Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar Datuk Seri Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin. #sumber


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel PRU-14: Nurul Izzah Akan Pertahankan Parlimen Lembah Pantai

Sekianlah artikel PRU-14: Nurul Izzah Akan Pertahankan Parlimen Lembah Pantai kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PRU-14: Nurul Izzah Akan Pertahankan Parlimen Lembah Pantai dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/02/pru-14-nurul-izzah-akan-pertahankan.html

Subscribe to receive free email updates: