Dr Mahathir keluar IJN hari ini, 4.45 petang tadi

Dr Mahathir keluar IJN hari ini, 4.45 petang tadi - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Dr Mahathir keluar IJN hari ini, 4.45 petang tadi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Dr Mahathir keluar IJN hari ini, 4.45 petang tadi
link : Dr Mahathir keluar IJN hari ini, 4.45 petang tadi

Baca juga


Dr Mahathir keluar IJN hari ini, 4.45 petang tadi


KUALA LUMPUR: Pengerusi Pakatan Harapan (PH) Tun Dr Mahathir Mohamad dibenarkan keluar daripada Institut Jantung Negara (IJN) hari ini.

Difahamkan bekas perdana menteri itu keluar dari IJN kira-kira jam 4.45 petang tadi dan akan berehat untuk beberapa hari.
Dr Mahathir dimasukkan ke IJN Sabtu lalu kerana jangkitan di dada selepas diserang batuk.

Ini kali ke-2 dalam tempoh 18 bulan calon perdana menteri PH itu dimasukkan ke IJN akibat jangkitan di dada, selepas Ogos 2016 untuk rawatan dan pemerhatian.

Dr Mahathir menjalani pembedahan pintasan koronari di IJN pada 1989, selepas mengalami masalah jantung. Beliau kemudiannya menjalani satu lagi pembedahan pintasan jantung pada 2007.

Pada 2013, pengerusi PPBM itu turut dimasukkan ke IJN selama 10 hari untuk rawatan akibat jangkitan di dada.



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Dr Mahathir keluar IJN hari ini, 4.45 petang tadi

Sekianlah artikel Dr Mahathir keluar IJN hari ini, 4.45 petang tadi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Dr Mahathir keluar IJN hari ini, 4.45 petang tadi dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/02/dr-mahathir-keluar-ijn-hari-ini-445.html

Subscribe to receive free email updates: