Bakal MB Pakatan Harapan, Fauzi Intai Tanding Kerusi 'DUN' Sungai Lembing !

Bakal MB Pakatan Harapan, Fauzi Intai Tanding Kerusi 'DUN' Sungai Lembing ! - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Bakal MB Pakatan Harapan, Fauzi Intai Tanding Kerusi 'DUN' Sungai Lembing !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bakal MB Pakatan Harapan, Fauzi Intai Tanding Kerusi 'DUN' Sungai Lembing !
link : Bakal MB Pakatan Harapan, Fauzi Intai Tanding Kerusi 'DUN' Sungai Lembing !

Baca juga


Bakal MB Pakatan Harapan, Fauzi Intai Tanding Kerusi 'DUN' Sungai Lembing !


KUANTAN: Desas-desus kedengaran, Pengerusi PKR Pahang iaitu Dato' Fauzi Abdul Rahman akan bertanding di dua kerusi pada Pilihan Raya Umum Ke-14 ini. 

Beliau dijangka mengekalkan kerusi Parlimen Indera Mahkota yang dimenanginya pada pilihanraya lalu dan sedang mengintai untuk  turut bertanding kerusi DUN pada kali ini.

Fauzi kini adalah Penyelaras DUN Sungai Lembing, Parlimen Paya Besar. Ini memungkinkan beliau akan turut bertanding di kerusi itu sebenarnya. 

Malah, beliau juga dilihat sering terlibat dengan program mendekati rakyat di DUN terbabit mutakhir ini.

Jika benar perkara ini, maka ia mungkin langkah persediaan Pakatan Harapan untuk mengangkat Fauzi sebagai Menteri Besar Pahang, sekiranya menang PRU14 nanti. 

Pertembungan tiga penjuru sudah pasti berlaku di DUN Sungai Lembing melibarkan BN-PKR dan juga PAS. Pastinya pertembungan sengit dapat disaksikan sekiranya Fauzi menjadi calon Pakatan Harapan untuk bertanding di situ. #PDO




Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Bakal MB Pakatan Harapan, Fauzi Intai Tanding Kerusi 'DUN' Sungai Lembing !

Sekianlah artikel Bakal MB Pakatan Harapan, Fauzi Intai Tanding Kerusi 'DUN' Sungai Lembing ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Bakal MB Pakatan Harapan, Fauzi Intai Tanding Kerusi 'DUN' Sungai Lembing ! dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/02/bakal-mb-pakatan-harapan-fauzi-intai.html

Subscribe to receive free email updates: