KITA TINGGALKAN PARTI PAS, TAPI JANGAN TINGGALKAN AHLI PAS

KITA TINGGALKAN PARTI PAS, TAPI JANGAN TINGGALKAN AHLI PAS - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul KITA TINGGALKAN PARTI PAS, TAPI JANGAN TINGGALKAN AHLI PAS, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : KITA TINGGALKAN PARTI PAS, TAPI JANGAN TINGGALKAN AHLI PAS
link : KITA TINGGALKAN PARTI PAS, TAPI JANGAN TINGGALKAN AHLI PAS

Baca juga


KITA TINGGALKAN PARTI PAS, TAPI JANGAN TINGGALKAN AHLI PAS


Oleh : Jamzuri Ardani

KITA TINGGALKAN PARTI PAS, TAPI JANGAN TINGGALKAN AHLI PAS.

Malam tadi selepas program Bicara Khas di studio OrenTV aku menemani YB Hj Mahfuz makan roti Pakistan di Restoran Pak Punjab di Jalan Ipoh. 

Lepas tu aku hantar dia balik rumah anak dia di Bdr Bukit Mahkota. Banyak perkara yang kami bualkan di sepanjang perjalanan.  Beliau masih menjadi mentor politik yang baik untuk aku sejak aku berkecimpung sbg aktivis politik sejak dari zaman pemuda lagi.

Diantara banyak perkara yang kami bualkan itu, ada satu pesanan beliau yang amat menyentuh perasaanku. Dia kata, “Kita ni cuma tinggalkan PARTI Pas, tapi kita jangan tinggalkan ahli-ahli Pas.  Mereka adalah kawan-kawan kita yang selama ni membantu dan mendoakan kita. Paling tidak pun kita jangan tinggalkan mereka dalam DOA kita.  Kita terus berdoa untuk kebaikan buat mereka”.

Allahurabbi ... bagai nak runtuh jantung aku mendengar pesanan beliau.


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel KITA TINGGALKAN PARTI PAS, TAPI JANGAN TINGGALKAN AHLI PAS

Sekianlah artikel KITA TINGGALKAN PARTI PAS, TAPI JANGAN TINGGALKAN AHLI PAS kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel KITA TINGGALKAN PARTI PAS, TAPI JANGAN TINGGALKAN AHLI PAS dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/01/kita-tinggalkan-parti-pas-tapi-jangan.html

Subscribe to receive free email updates: