Harga petrol: Rakyat Malaysia kuat merungut, kata PM

Harga petrol: Rakyat Malaysia kuat merungut, kata PM - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Harga petrol: Rakyat Malaysia kuat merungut, kata PM, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Harga petrol: Rakyat Malaysia kuat merungut, kata PM
link : Harga petrol: Rakyat Malaysia kuat merungut, kata PM

Baca juga


Harga petrol: Rakyat Malaysia kuat merungut, kata PM


Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak hari ini berkata, bahawa rakyat Arab Saudi tidak banyak mengadu mengenai kenaikan kos petrol di negara mereka seperti yang dilakukan oleh rakyat negara ini.
"Harga minyak naik. Kita naik 3sen orang complaint (mengadu).

"Sana (Arab Saudi) naik 136 peratus semalaman. Dia merungut tapi tak macam kita
," kata Najib dalam ucapannya pada majlis perjumpaan dengan lebih 5,000 pesara polis di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di Kuala Lumpur.
Katanya, Arab Saudi mencontohi Malaysia dalam melaksanakan cukai GST dan rakyat Malaysia yang melawat negara itu tidak mengeluh tentang perlu membayar GST di sana.
"Mereka hanya mengadu di Malaysia," kata Najib, yang berada di Arab Saudi minggu lalu dalam rangka lawatan kerja.
Perdana Menteri berkata GST itu bertujuan untuk mengagihkan semula pendapatan di Malaysia. - MK



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Harga petrol: Rakyat Malaysia kuat merungut, kata PM

Sekianlah artikel Harga petrol: Rakyat Malaysia kuat merungut, kata PM kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Harga petrol: Rakyat Malaysia kuat merungut, kata PM dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/01/harga-petrol-rakyat-malaysia-kuat.html

Subscribe to receive free email updates: