Xbox One Bakal Diberikan Kemampuan Memainkan Cakera Permainan Xbox Asal

Xbox One Bakal Diberikan Kemampuan Memainkan Cakera Permainan Xbox Asal - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Xbox One Bakal Diberikan Kemampuan Memainkan Cakera Permainan Xbox Asal, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Xbox One Bakal Diberikan Kemampuan Memainkan Cakera Permainan Xbox Asal
link : Xbox One Bakal Diberikan Kemampuan Memainkan Cakera Permainan Xbox Asal

Baca juga


Xbox One Bakal Diberikan Kemampuan Memainkan Cakera Permainan Xbox Asal

Polisi rasmi Sony ialah tidak ada pemain di dunia yang ingin memainkan permainan PlayStation, PlayStation 2 dan PlayStation 3 pada PlayStation 4. Ini adalah kerana ia fungsi yang jarang digunakan serta grafik permainan lama yang kini dianggap hodoh. Polisi rasmi Microsoft adalah sebaliknya.

Sebelum ini permainan Xbox 360 disokong Xbox One. Di acara E3 pagi ini, Microsoft mengumumkan ia bakal menyokong cakera permainan asal Xbox menjelang penghujung tahun ini. Permainan yang pernah dibeli secara digital juga akan disokong oleh Microsoft. Tiada keperluan membeli semula permainan lama. Acara rasmi Sony akan berlangsung esok dan pada ketika ini mereka di belakang dari segi sokongan backwards compatability.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2siIm11

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Xbox One Bakal Diberikan Kemampuan Memainkan Cakera Permainan Xbox Asal

Sekianlah artikel Xbox One Bakal Diberikan Kemampuan Memainkan Cakera Permainan Xbox Asal kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Xbox One Bakal Diberikan Kemampuan Memainkan Cakera Permainan Xbox Asal dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/xbox-one-bakal-diberikan-kemampuan.html

Subscribe to receive free email updates: