WhatsApp Melanjutkan Sokongan Untuk BlackBerry Sehingga Penghujung 2017

WhatsApp Melanjutkan Sokongan Untuk BlackBerry Sehingga Penghujung 2017 - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul WhatsApp Melanjutkan Sokongan Untuk BlackBerry Sehingga Penghujung 2017, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : WhatsApp Melanjutkan Sokongan Untuk BlackBerry Sehingga Penghujung 2017
link : WhatsApp Melanjutkan Sokongan Untuk BlackBerry Sehingga Penghujung 2017

Baca juga


WhatsApp Melanjutkan Sokongan Untuk BlackBerry Sehingga Penghujung 2017

WhatsApp sebelum ini telah mengumumkan bakal menamatkan sokongan untuk BlackBerry pada 30 Jun 2017. Walaubagaimanapun, kini ia dilihat pihak WhatsApp memperluaskan sokongan berkenaan, dan melalui kemaskini baru menyatakan WhatsApp untuk BlackBerry bakal disokong sehingga 31 Disember 2017 kelak.

Selepas tarikh berkenaan, WhatsApp mengatakan pengguna tidak lagi boleh menggunakan perkhidmatan berkenaan kerana ia tidak akan disokong lagi pada peranti berkenaan.

WhatsApp BlackBerry

Pada masa yang sama, WhatsApp dilihat turut menyediakan pilihan mengimport data daripada BlackBerry ke Android melalui penggunaan kad mikro-SD, dan seterusnya mengikuti pelbagai permesejan sedia ada melalui telefon pintar Android.

Bagi anda yang menggunakan peranti BlackBerry, mungkin boleh mengemaskini aplikasi WhatsApp Messenger anda hari ini, dan meneruskan penggunaan aplikasi berkenaan untuk tempoh enam bulan lagi.

WhatsApp BlackBerry

Muat-Turun WhatsApp Messenger untuk BlackBerry



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tlRkba

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel WhatsApp Melanjutkan Sokongan Untuk BlackBerry Sehingga Penghujung 2017

Sekianlah artikel WhatsApp Melanjutkan Sokongan Untuk BlackBerry Sehingga Penghujung 2017 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel WhatsApp Melanjutkan Sokongan Untuk BlackBerry Sehingga Penghujung 2017 dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/whatsapp-melanjutkan-sokongan-untuk.html

Subscribe to receive free email updates: