Wanita dirogol pemandu GrabCar

Wanita dirogol pemandu GrabCar - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Wanita dirogol pemandu GrabCar, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Wanita dirogol pemandu GrabCar
link : Wanita dirogol pemandu GrabCar

Baca juga


Wanita dirogol pemandu GrabCar

Seorang peniaga atas talian berusia 29 tahun berdepan detik hitam apabila dirogol pemandu GrabCar ketika menggunakan perkhidmatan itu awal pagi, semalam.

Mangsa yang sudah berkahwin dan mempunyai dua orang anak mendakwa menggunakan perkhidmatan itu dari sebuah pusat karaoke di Petaling Jaya untuk pulang ke rumahnya di Bandar Putra Permai, Seri Kembangan.

Ketua Polis Daerah Serdang, Asisten Komisioner Megat Mohamad Aminuddin Megat Alias berkata, polis menerima laporan daripada mangsa menyatakan dirogol pemandu terbabit kira-kira jam 4 pagi.

Menurutnya, kejadian berlaku berhampiran dengan rumah mangsa dalam kenderaan Perodua Myvi yang dinaiki ketika itu.

“Mangsa mendakwa tidak melawan kerana berada dalam keadaan mabuk. Selepas kejadian suspek menghantar mangsa pulang ke rumahnya,” katanya.

Beliau berkata, bertindak atas laporan pihak polis melancarkan gerakan memburu suspek dan berjaya menahannya kira-kira jam 10 malam hari sama.

Suspek berusia 30 tahun ditahan di rumahnya di Sungai Buloh, polis merampas kenderaan dan pakaian digunakan ketika kejadian berlaku.

Hasil pemeriksaan suspek sudah enam bulan berkhidmat sebagai pemandu GrabCar dan mensasarkan untuk mengambil penumpang antara waktu lewat malam hingga awal pagi.

“Pemeriksaan mendapati suspek tidak mempunyai rekod jenayah lampau dan direman bermula hari ini.

“Mangsa pula dirujuk ke Hospital Serdang untuk pemeriksaan lanjut dan polis masih menunggu laporan lengkap perubatan,”katanya kes disiasat bawah Seksyen 376 Kanun Keseksaan.

The post Wanita dirogol pemandu GrabCar appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tfhEml

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Wanita dirogol pemandu GrabCar

Sekianlah artikel Wanita dirogol pemandu GrabCar kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Wanita dirogol pemandu GrabCar dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/wanita-dirogol-pemandu-grabcar.html

Subscribe to receive free email updates: