Tidak Berniat Memburukkan Sesiapa Fasha Sandha Luah Rasa Kecewa Anak Ada Kesan Calar Dan Lebam

Tidak Berniat Memburukkan Sesiapa Fasha Sandha Luah Rasa Kecewa Anak Ada Kesan Calar Dan Lebam - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tidak Berniat Memburukkan Sesiapa Fasha Sandha Luah Rasa Kecewa Anak Ada Kesan Calar Dan Lebam, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tidak Berniat Memburukkan Sesiapa Fasha Sandha Luah Rasa Kecewa Anak Ada Kesan Calar Dan Lebam
link : Tidak Berniat Memburukkan Sesiapa Fasha Sandha Luah Rasa Kecewa Anak Ada Kesan Calar Dan Lebam

Baca juga


Tidak Berniat Memburukkan Sesiapa Fasha Sandha Luah Rasa Kecewa Anak Ada Kesan Calar Dan Lebam

Jika anda peminat setia Fasha Sandha dan menjadi pengikut beliau di Instagram, pasti anda tahu dua orang anaknya, Putra Rayfal dan Putri Raysha Jemaima sangat manja dengan Fasha.

Semalam, Fasha menerusi akaun Instagramnya ada meluahkan rasa kecewa apabila Jemaima mempunyai kesan calar dan lebam pada bahagian tepi matanya. Daripada kapsyen yang dimuat naik Fasha beliau memang sangat kecewa dan tertanya apakah yang berlaku kepada anaknya itu.

Berikut antara muat naik Fasha di Instagramnya :-

Luahan Fasha itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen. Ada yang menganggap ia perkara biasa kerana kanak-kanak ada kalanya secara tidak sengaja cedera ketika bermain, namun ada juga yang berpendapat tindakan Fasha untuk memuat naik luahan itu di media sosial tidak salah kerana seorang ibu berhak untuk mengetahui apakah sebenarnya yang telah terjadi kepada anak kesayangan beliau itu.

Sumber: Beautifulnara



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rJbOxu

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Tidak Berniat Memburukkan Sesiapa Fasha Sandha Luah Rasa Kecewa Anak Ada Kesan Calar Dan Lebam

Sekianlah artikel Tidak Berniat Memburukkan Sesiapa Fasha Sandha Luah Rasa Kecewa Anak Ada Kesan Calar Dan Lebam kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tidak Berniat Memburukkan Sesiapa Fasha Sandha Luah Rasa Kecewa Anak Ada Kesan Calar Dan Lebam dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/tidak-berniat-memburukkan-sesiapa-fasha.html

Subscribe to receive free email updates: