Sufian Suhaimi Nafi Ganggu Isteri Orang Buat Laporan Polis

Sufian Suhaimi Nafi Ganggu Isteri Orang Buat Laporan Polis - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Sufian Suhaimi Nafi Ganggu Isteri Orang Buat Laporan Polis, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Sufian Suhaimi Nafi Ganggu Isteri Orang Buat Laporan Polis
link : Sufian Suhaimi Nafi Ganggu Isteri Orang Buat Laporan Polis

Baca juga


Sufian Suhaimi Nafi Ganggu Isteri Orang Buat Laporan Polis

Sufian Suhaimi Nafi Ganggu Isteri Orang Buat Laporan Polis

Tidak mahu terus dihimpit tuduhan mengganggu isteri orang, Sufian Suhaimi terus membuat laporan polis sejurus mendapat tahu namanya dikaitkan dengan dakwaan terbabit. Biarpun masih tiada kesahihan siapa di pihak benar, Sufian berharap laporan itu dapat membuktikan dirinya tidak bersalah.

15101713_1812423779005136_82402085305067

Sejurus perkara itu tersebar luas di Twitter saya terus buat laporan polis sebagai salah satu langkah keselamatan diri saya. Laporan itu juga dibuat bagi memberitahu saya tidak bersalah dan difitnah selain berada di pihak benar

Apa yang saya lihat pendedahan itu seperti jadi trend pulak dengan modus operandi sama berlaku kepada Shukri Yahaya. Ia membimbangkan kerana ia boleh berlaku kepada siapa sahaja demi kepentingan peribadi

Apa yang diperkatakan sama sekali tidak benar dan saya sendiri sebenarnya terkejut apabila membacanya dan terus membuat laporan polis, katanya kepada m Star Online mengenai tuduhan yang dilemparkan.

Terdahulu suami kepada wanita terbabit telah mendedahkan perbualan diantara isterinya dan Sufian di Bigo Live serta bebrapa gambar yang dihantar Sufian. Malah kerana terlalu yakin dengan kenyataannya, lelaki terbabit turut berani untuk bertemu dengan Sufian sendiri.

Sumber: beritapremium



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rpc4fP

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Sufian Suhaimi Nafi Ganggu Isteri Orang Buat Laporan Polis

Sekianlah artikel Sufian Suhaimi Nafi Ganggu Isteri Orang Buat Laporan Polis kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Sufian Suhaimi Nafi Ganggu Isteri Orang Buat Laporan Polis dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/sufian-suhaimi-nafi-ganggu-isteri-orang_12.html

Subscribe to receive free email updates: