Suami 'gatal', Adira pula dikecam

Suami 'gatal', Adira pula dikecam - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Suami 'gatal', Adira pula dikecam, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Suami 'gatal', Adira pula dikecam
link : Suami 'gatal', Adira pula dikecam

Baca juga


Suami 'gatal', Adira pula dikecam

Pada: Selasa, 20 Jun 2017
Adira AF, Berita Artis, Gossip Artis, Pelakon, Poligami, Suami Isteri,
Walaupun ramai yang tidak menerima jika Datuk Red berkahwin lagi oleh segelintir ramai pihak, namun bagi isteri beliau, Adira AF adalah orang pertama yang menerima tempias kritikan itu.

Namun Adira jujur mengakui, jika Datuk Red berkahwin lagi mungkin ianya 'karma' buat dirinya kerana merampas suami orang

“Apabila kejadian seperti itu berlaku, kesannya adalah kepada saya. Orang akan kata padan muka dan gelak kepada saya. Saya bukan nak salahkan suami. Bukan saya tidak percaya, saya percaya dia boleh jaga diri,cuma apabila berlaku begini, nama saya yang dikaitkan sama”

“Apa yang negatif semua pergi kepada saya, itu yang buat saya sedikit terkilan. Memang tidak mati kalau kena kata-kata negatif sebegitu, tetapi saya masih ada keluarga dan masih ada mak. Apabila mereka kata bukan-bukan, seolah-olah saya ini jahat sangat,” jelasnya kepada akhbar Kosmo!

Tag : Adira AF , Berita Artis , Gossip Artis , Pelakon , Poligami , Suami Isteri



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tHnGMK

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Suami 'gatal', Adira pula dikecam

Sekianlah artikel Suami 'gatal', Adira pula dikecam kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Suami 'gatal', Adira pula dikecam dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/suami-gatal-adira-pula-dikecam.html

Subscribe to receive free email updates: