Siti Elizad Akui Terasa Hati Ditanya Soal Cahaya Mata

Siti Elizad Akui Terasa Hati Ditanya Soal Cahaya Mata - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Siti Elizad Akui Terasa Hati Ditanya Soal Cahaya Mata, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Siti Elizad Akui Terasa Hati Ditanya Soal Cahaya Mata
link : Siti Elizad Akui Terasa Hati Ditanya Soal Cahaya Mata

Baca juga


Siti Elizad Akui Terasa Hati Ditanya Soal Cahaya Mata

Pelakon Siti Elizad sudah dua tahun mendirikan rumah tangga dan beliau tidak terlepas dengan soalan mengenai cahaya mata. Elizad akui beliau sebenarnya terasa hati dengan soalan tersebut apatah lagi ada pula pihak yang mendakwa beliau sengaja tidak mahu hamil kerana memetingkan kerjaya seninya.

Siapa yang tidak mahu anak? Seperti wanita lain yang bergelar isteri, keinginan untuk memiliki zuriat sendiri tidak pernah terpadam. Mungkin rezeki saya dalam dunia seni lebih murah dan kerana itu, Tuhan belum memberi rezeki saya menimang cahaya mata.

Saya yakin dengan aturan Allah. Cuma, kadang-kadang tipulah jika saya tidak sedih dan terguris dengan orang sekeliling yang kerap bertanya soalan yang sama. Dalam hal ini, saya bersyukur kerana suami dan keluarga amat memahami.

Elizad memberitahu beliau sebenarnya mempunyai ketumbuhan dan harus menjalani pembedahan. Menurut doktor, beliau harus menangguhkan hasratnya untuk mengandung selama setahun.

Walaubagaimanapun, beliau ingin cuba untuk mendapat cahaya mata dan merencana untuk bertemu dengan pakar kesuburan mendapatkan pandangan.

Harapnya Elizad terus tabah menghadapi dugaan ini, pasti perancangan Allah SWT buat Elizad adalah yang terbaik. Jangan putus asa mencuba dan pedulikan kata-kata negatif.

Sumber Berita : BH ONLINE

Sumber: Beautifulnara



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tm6Sf9

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Siti Elizad Akui Terasa Hati Ditanya Soal Cahaya Mata

Sekianlah artikel Siti Elizad Akui Terasa Hati Ditanya Soal Cahaya Mata kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Siti Elizad Akui Terasa Hati Ditanya Soal Cahaya Mata dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/siti-elizad-akui-terasa-hati-ditanya.html

Subscribe to receive free email updates: