Sayu… Suami Isteri Maut Tercampak Ke Gaung

Sayu… Suami Isteri Maut Tercampak Ke Gaung - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Sayu… Suami Isteri Maut Tercampak Ke Gaung, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Sayu… Suami Isteri Maut Tercampak Ke Gaung
link : Sayu… Suami Isteri Maut Tercampak Ke Gaung

Baca juga


Sayu… Suami Isteri Maut Tercampak Ke Gaung

PASIR MAS – Sepasang suami isteri maut selepas kenderaan yang mereka naiki terbabas ke dalam gaung akibat tayar pecah di Jalan Pasir Mas-Rantau Panjang, dekat Batu Karang, pagi tadi.

Dalam kejadian jam 6.40 pagi itu, rakyat Thailand, Jehsalamae Ma-Ae, 48, dan isterinya warga tempatan, Noorashikin Berahang, 45, tercampak dari kenderaan dan meninggal dunia di lokasi kejadian.

Manakala anak lelaki pasangan terbabit iaitu Mustaqim, 22, hanya cedera ringan.

Menurut laporan Harian Metro, Ketua Polis Daerah Pasir Mas Asisten Komisioner Ibrahim Saad berkata mangsa dalam perjalanan ke Pasir Mas dari kediaman mereka di Rantau Panjang sebelum tayar van Ford Spectron dinaiki pecah.

“Ekoran daripada itu, van yang dipandu Jehsalamae hilang kawalan sebelum terbabas dan menjunam ke dalam gaung di sebelah kanan jalan,” katanya.

Pasangan suami isteri itu mengalami kecederaan parah di kepala dan meninggal dunia di tempat kejadian.

“Mayat mangsa dihantar ke Hospital Pasir Mas untuk bedah siasat dan anak mangsa mendapat rawatan sebagai pesakit luar. Kes disiasat mengikut Seksyen 41 (1) Akta Pengangkutan Jalan 1987,” katanya. -MYNEWSHUB.CC

*Video sekadar hiasan…

Loading...



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rEtI49

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Sayu… Suami Isteri Maut Tercampak Ke Gaung

Sekianlah artikel Sayu… Suami Isteri Maut Tercampak Ke Gaung kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Sayu… Suami Isteri Maut Tercampak Ke Gaung dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/sayu-suami-isteri-maut-tercampak-ke.html

Subscribe to receive free email updates: