Sangka Sakit Kepala Biasa Wanita Ini MAUT Selepas 2 Hari Akhirnya Doktor Jumpa SESUATU Dalam Otaknya

Sangka Sakit Kepala Biasa Wanita Ini MAUT Selepas 2 Hari Akhirnya Doktor Jumpa SESUATU Dalam Otaknya - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Sangka Sakit Kepala Biasa Wanita Ini MAUT Selepas 2 Hari Akhirnya Doktor Jumpa SESUATU Dalam Otaknya, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Sangka Sakit Kepala Biasa Wanita Ini MAUT Selepas 2 Hari Akhirnya Doktor Jumpa SESUATU Dalam Otaknya
link : Sangka Sakit Kepala Biasa Wanita Ini MAUT Selepas 2 Hari Akhirnya Doktor Jumpa SESUATU Dalam Otaknya

Baca juga


Sangka Sakit Kepala Biasa Wanita Ini MAUT Selepas 2 Hari Akhirnya Doktor Jumpa SESUATU Dalam Otaknya

Sangka Sakit Kepala Biasa Wanita Ini MAUT Selepas 2 Hari. Akhirnya, Doktor Jumpa SESUATU Dalam Otaknya !!! | Amerika Syarikat- Ibu kepada 4 orang anak, Charlotte Lee Broadway dari Utara Carolina,USA, merupakan individu yang sangat terkenal dalam kalangan masyarakat.

Dia bertemu pasangan hidupnya Eric semasa di sekolah lagi, kemudian berkahwin dan membesarkan 4 orang anak mereka. Kedengaran seperti keluarga yang biasa.

Lee sering kali menghidap migrain, jadi beliau merasakan tiada apa permasalahan mengenai perkara itu kerana masalah sakit kepala itu kerap sahaja berlaku.

Tetapi pada tarikh 1 April 2017, kesakitan yang beliau alami memuncak, ibarat kesakitan yang datangnya dari neraka.

Eric, yakni suaminya membawa Lee ke hospital, mungkin beranggapan bahawa kesakitan itu seperti kesakitan yang dialami sebelum-sebelum ini. Namun demikian, dia tidak pernah menyangka bahawa kesakitan yang Lee alami itu boleh membawa maut.

Lee bersama suaminya, Eric.

Lee sering berdepan masalah migrain, Eric memberitahu WCNC. Jadi, sakit kepala bukanlah sesuatu yang saya risaukan kerana kejadian yang sering berlaku.

Setibanya mereka di hospital, Lee disahkan menghidap brain aneurysm, juga dipanggil dengan kewujudan arteri pulmonary di dalam otak.

Brain aneurysm menyebabkan saluran kecil darah menjadi lemah dan darah berkumpul menjadi buih kecil, yang kemudiannya mendedahkan pesakit kepada tekanan terhadap otak.

Dua risiko besar mengenai perkara ini di mana semakin tinggi tekanan yang dialami otak, atau saluran darah sudah rosak atau pecah, ianya akan membawa kepada pendarahan dalaman.

Apabila saluran darah sudah rosak, kesakitan yang ekstrim akan dialami pesakit, yang mana kesakitannya sama seperti mengalami migrain.

Lee meninggal dunia dua hari selepas dimasukkan ke hospital, beberapa hari sebelum hari ulang tahun kelahirannya yang ke-42.

Terdapat simptom yang boleh dikesan yang membawa kepada penyakitbrainanuerysm:

Sakit kepala secara tiba-tiba, berbeza dari kesakitan sebelumnya.

Lenguh di bahagian tengkuk.

Loya dan muntah

Sensitif pada cahaya

Mudah pengsan dan tidak sedarkan diri

Sawan

Jika simptom-simptom ini dapat dikesan lebih awal, peluang untuk mengubati masalah ini lebih cerah. Jika anda berdepan dan mengalami masalah seperti yang dijelaskan, jumpalah dengan mereka yang pakar untuk tujuan perubatan.

Sumber:- Era Baru

P.S. 1 CCTV JPJ Rakam Imej Bungkusan Kain Kapan Dalam Kereta Warga Singapura Yang Buat Ramai TERKEJUT !!!
P.S. 2 ANEH Suami Selalu Pulang Rumah Mak. Akhirnya Apa Yang Suami Buat Di Rumah Maknya TERBONGKAR !!!
P.S. 3 Malam Pertama Saya Salin Pakaian Di Bilik Lain. Gara-Gara Ini Suami Buat Sesuatu Di LUAR JANGKA !!!
P.S. 4 Suamiku Seorang Yang Amat Baik Tapi Disebabkan Satu SEBAB, Aku TERLANJUR Dengan Rakan Sekerja !!!
P.S. 5 Seluruh Penduduk MURTAD. 30 Tahun Pakcik Ni TERPAKSA Solat Sendirian. Allah Allah

The post Sangka Sakit Kepala Biasa Wanita Ini MAUT Selepas 2 Hari. Akhirnya, Doktor Jumpa SESUATU Dalam Otaknya !!! appeared first on OH MY VIRAL.

Sumber : OhMyViral

Sumber: superkiram



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rgns2m

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Sangka Sakit Kepala Biasa Wanita Ini MAUT Selepas 2 Hari Akhirnya Doktor Jumpa SESUATU Dalam Otaknya

Sekianlah artikel Sangka Sakit Kepala Biasa Wanita Ini MAUT Selepas 2 Hari Akhirnya Doktor Jumpa SESUATU Dalam Otaknya kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Sangka Sakit Kepala Biasa Wanita Ini MAUT Selepas 2 Hari Akhirnya Doktor Jumpa SESUATU Dalam Otaknya dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/sangka-sakit-kepala-biasa-wanita-ini.html

Subscribe to receive free email updates: