Rumah Aliff Syukri Diserbu Jabatan Perhilitan Kerana Penderaan Kucing Eksotik

Rumah Aliff Syukri Diserbu Jabatan Perhilitan Kerana Penderaan Kucing Eksotik - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Rumah Aliff Syukri Diserbu Jabatan Perhilitan Kerana Penderaan Kucing Eksotik, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Rumah Aliff Syukri Diserbu Jabatan Perhilitan Kerana Penderaan Kucing Eksotik
link : Rumah Aliff Syukri Diserbu Jabatan Perhilitan Kerana Penderaan Kucing Eksotik

Baca juga


Rumah Aliff Syukri Diserbu Jabatan Perhilitan Kerana Penderaan Kucing Eksotik

Rumah Aliff Syukri Diserbu Jabatan Perhilitan Kerana Penderaan Kucing Eksotik

Rumah Aliff Syukri Diserbu Jabatan Perhilitan Kerana Penderaan Kucing

as.jpg

Gara-gara menerima terlalu banyak laporan penderaan terhadap kucing peliharaanya, kediaman Datuk Aliff Syukri telah diserbu pihak Jabatan Perkhidmatan Veterinar Malaysia dan Jabatan Perhilitan semalam.

Kami melakukan operasi ini setelah menerima puluhan aduan orang awam. Setelah diperiksa, kami dapati Datuk Aliff tidak melakukan sebarang penderaan terhadap kucingnya. Malah, Datuk Aliff juga mempunyai permit yang sah untuk membeli kucing tersebut

Kami menasihati Datuk Aliff supaya menyediakan alas kucing yang lebih selesa dan menyediakan kawasan pengudaraan yang lebih baik untuk kucingnya. Kami sarankan beliau supaya buat Pet pasport supaya kucingnya ada rekod perubatan lebih sistematik, katanya kepada Sinar Harian.

Sementara itu Datuk Aliff turut meluahkan rasa terkejut dengan serbuan yang dilakukan serta terkilan dengan laporan palsu orang ramai mengenai kucingnya itu. Pun begitu, Datuk Aliff bersyukur operasi ini dijalankan, sekaligus dapat membuktikan bahawa dirinya tidak bersalah.

Terdahulu menerusi Instagram, Datuk Aliff meminta orang ramai supaya tidak menuduhnya sesuka hati kerana beliau sudah mencuba sedaya upaya menjinakkan kucing liar itu hingga berhabis hampir RM10 ribu.

Sumber: beritamemey



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sJ6PML

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Rumah Aliff Syukri Diserbu Jabatan Perhilitan Kerana Penderaan Kucing Eksotik

Sekianlah artikel Rumah Aliff Syukri Diserbu Jabatan Perhilitan Kerana Penderaan Kucing Eksotik kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Rumah Aliff Syukri Diserbu Jabatan Perhilitan Kerana Penderaan Kucing Eksotik dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/rumah-aliff-syukri-diserbu-jabatan_17.html

Subscribe to receive free email updates: