Remaja Tanggung Azab Diculik, Dipukul Dan Diliwat

Remaja Tanggung Azab Diculik, Dipukul Dan Diliwat - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Remaja Tanggung Azab Diculik, Dipukul Dan Diliwat, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Remaja Tanggung Azab Diculik, Dipukul Dan Diliwat
link : Remaja Tanggung Azab Diculik, Dipukul Dan Diliwat

Baca juga


Remaja Tanggung Azab Diculik, Dipukul Dan Diliwat

GEORGETOWN – Seorang remaja lelaki  terpaksa menanggung azab selepas dipukul, diculik dan diliwat oleh sekumpulan lelaki menggunakan objek tumpul yang tidak dikenal pasti.

Mangsa yang berusia 18 tahun itu kini bertarung nyawa di Hospital Pulau Pinang dalam keadaan mati otak.

Menurut ahli keluarga, mangsa dan rakannya terserempak dengan kumpulan lelaki terbabit di Islan Glades kira-kira jam11 malam.

Kumpulan lelaki berkenaan kemudiannya bertindak memukul mangsa dengan topi keledar sebelum menculiknya dnegan kereta.

Mangsa hanya ditemui beberapa jam kemudian dalam keadaan tidak sedarkan diri di dalam kereta yang sam adi Minden Heights iaitu kira-kira dua kilometer dari lokasi mangsa diculik.

Ahli keluarga mangsa memberitahu, pihak hospital pada awalnya hanya memaklumkan mangs amengalami kecederaan di bahagian kepala, pinggang dan tangan selepas dimasukkan ke wad kecemasan.

Namun hari ini, mereka dimaklumkan mangsa mengalami pendarahan di bahagian dubur yang menunjukkan kesan koyak disebabkan oleh tindakan liwat.

Malah tindakan itu juga didakwa akibat tusukan sesuatu objek tumpul seperti botol di bahagian sulit mangsa.

Ketua Polis Daerah Timur Laut, Supritenden Anuar Omar dalam satu kenyataan berkata enam suspek telah ditahan setakat ini dan direman selama empat hari untuk membantu siasatan. – MYNEWSHUB.CC

Loading...



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rgUsrj

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Remaja Tanggung Azab Diculik, Dipukul Dan Diliwat

Sekianlah artikel Remaja Tanggung Azab Diculik, Dipukul Dan Diliwat kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Remaja Tanggung Azab Diculik, Dipukul Dan Diliwat dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/remaja-tanggung-azab-diculik-dipukul.html

Subscribe to receive free email updates: