Presiden FIFA Pertahan Penggunaan VAR

Presiden FIFA Pertahan Penggunaan VAR - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Presiden FIFA Pertahan Penggunaan VAR, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Presiden FIFA Pertahan Penggunaan VAR
link : Presiden FIFA Pertahan Penggunaan VAR

Baca juga


Presiden FIFA Pertahan Penggunaan VAR


KAZAN, Russia: Presiden Persekutuan Bola Sepak Antarabangsa (FIFA), Gianni Infantino hari ini mempertahankan penggunaan video bantuan pengadil (VAR) dalam saingan pusingan pertama perlawanan peringkat kumpulan Piala Konfederasi.

Lima keputusan awal yang dilihat menerusi video termasuk yang memberikan Australia jaringan ketika tewas 3-2 kepada Jerman, walaupun rakaman menunjukkan ia terkena tangan penjaring gol, Tomi Juric.

Ada juga kekeliruan pada Ahad lalu apabila Eduardo Vargas menyaksikan jaringannya buat Chile tidak dikira kerana ofsaid seminit selepas dia meraikannya.

"Setakat ini saya sangat gembira dengan VAR," kata Infantino dalam kenyataan di laman sesawang FIFA.

"Kami sudah melihat bagaimana bantuan video membantu pengadil membuat keputusan yang betul. Itulah peranan sebenar VAR.

"Ujian VAR ketika Piala Konfederasi juga membantu kami meningkatkan proses dan memperbaiki komunikasi.

"Apa yang dinantikan peminat sejak bertahun lalu akhirnya berlaku. Ini adalah kejohanan yang menjadi ingatan.

"VAR adalah masa depan bola sepak moden." - AFP


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tHyU40

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Presiden FIFA Pertahan Penggunaan VAR

Sekianlah artikel Presiden FIFA Pertahan Penggunaan VAR kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Presiden FIFA Pertahan Penggunaan VAR dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/presiden-fifa-pertahan-penggunaan-var.html

Subscribe to receive free email updates: