Permainan Age of Empires Asal Menerima Penambah-Baikkan Dan Sokongan Resolusi 4K

Permainan Age of Empires Asal Menerima Penambah-Baikkan Dan Sokongan Resolusi 4K - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Permainan Age of Empires Asal Menerima Penambah-Baikkan Dan Sokongan Resolusi 4K, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Permainan Age of Empires Asal Menerima Penambah-Baikkan Dan Sokongan Resolusi 4K
link : Permainan Age of Empires Asal Menerima Penambah-Baikkan Dan Sokongan Resolusi 4K

Baca juga


Permainan Age of Empires Asal Menerima Penambah-Baikkan Dan Sokongan Resolusi 4K

Nampaknya tahun 2017 penuh dengan pelbagai nostalgia yang dibawa kembali. Selepas Blizzard mengumumkan pengenalan semula Starcraft asal dengan beberapa penambah-baikkan, kini Microsoft turut melakukan perkara yang lebih kurang sama melalui permainan Age of Empires.

Permainan berbentuk strategi masa-nyata yang menyentuh pelbagai aspek sejarah ini kini akan menerima kemaskini melalui nama Age of Empires : Definitive Edition.

Age of Empires

Ia merupakan penambah-baikkan kepada versi asal permainan berkenaan – terutamanya dari segi grafik dan juga audio. Versi baru ini kelak akan menyokong sokongan pada paparan resolusi 4K, selain turut menawarkan beberapa ciri-ciri tambahan – termasuk integrasi Xbox Live. Sebuah soundtrack baru juga akan melengkapkan permainan Age of Empires asal yang ditambah-baik ini.

Untuk makluman, versi asal permainan ini telah diperkenalkan pada 1997 yang lepas, dan beberapa sekuel untuknya telah diperkenalkan sebelum ini. Pengenalan kembali permainan asal ini semestinya mengimbau kembali nostalgia ramai pemain sekitar sedekad dua yang lepas.

Permainan yang ditambah-baik ini bakal hadir kelak pada tahun ini, dan ditawarkan untuk PC.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rkxEHc

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Permainan Age of Empires Asal Menerima Penambah-Baikkan Dan Sokongan Resolusi 4K

Sekianlah artikel Permainan Age of Empires Asal Menerima Penambah-Baikkan Dan Sokongan Resolusi 4K kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Permainan Age of Empires Asal Menerima Penambah-Baikkan Dan Sokongan Resolusi 4K dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/permainan-age-of-empires-asal-menerima.html

Subscribe to receive free email updates: