Pemandu Grabcar Ditahan Disyaki Rogol Wanita Di Seri Kembangan

Pemandu Grabcar Ditahan Disyaki Rogol Wanita Di Seri Kembangan - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pemandu Grabcar Ditahan Disyaki Rogol Wanita Di Seri Kembangan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pemandu Grabcar Ditahan Disyaki Rogol Wanita Di Seri Kembangan
link : Pemandu Grabcar Ditahan Disyaki Rogol Wanita Di Seri Kembangan

Baca juga


Pemandu Grabcar Ditahan Disyaki Rogol Wanita Di Seri Kembangan


KUALA LUMPUR: Polis menahan seorang pemandu GrabCar dipercayai merogol seorang wanita di dalam kereta miliknya di Bandar Putra Permai, Seri Kembangan dekat sini, semalam.

Dalam operasi pukul 10 malam tadi, lelaki berusia 30 tahun itu ditahan sepasukan anggota Bahagian Siasatan Khas Jenayah Berat (D9) Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Serdang di Sungai Buloh.

Ketua Polis Daerah Serdang ACP Megat Mohamad Aminuddin Megat Alias berkata, lelaki berkenaan dipercayai merogol wanita berusia 29 tahun yang menggunakan perkhidmatannya pada pukul 4 pagi.

"Ketika kejadian, mangsa dalam keadaan mabuk dan tidak dapat melawan. Selepas itu suspek kemudiannya menghantar mangsa pulang ke rumah.

"Polis turut merampas pakaian serta kereta jenis Myvi milik suspek," katanya dalam satu kenyataan di sini, hari ini.

Beliau berkata kes berkenaan disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara 20 tahun dan sebatan jika sabit kesalahan. -BERNAMA


✍ Sumber Pautan : ☕ Sehinggit Media News

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sdrVCl

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Pemandu Grabcar Ditahan Disyaki Rogol Wanita Di Seri Kembangan

Sekianlah artikel Pemandu Grabcar Ditahan Disyaki Rogol Wanita Di Seri Kembangan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pemandu Grabcar Ditahan Disyaki Rogol Wanita Di Seri Kembangan dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/pemandu-grabcar-ditahan-disyaki-rogol_11.html

Subscribe to receive free email updates: