Pelajar Lelaki Diliwat Guru Lebih 50 Kali

Pelajar Lelaki Diliwat Guru Lebih 50 Kali - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pelajar Lelaki Diliwat Guru Lebih 50 Kali, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pelajar Lelaki Diliwat Guru Lebih 50 Kali
link : Pelajar Lelaki Diliwat Guru Lebih 50 Kali

Baca juga


Pelajar Lelaki Diliwat Guru Lebih 50 Kali

Pelajar Lelaki Diliwat Guru Lebih 50 Kali

guru.jpg

PETALING JAYA: Seorang guru dari sebuah sekolah di Mukah, Sarawak, ditahan kerana didakwa meliwat seorang pelajar sekurang-kurangnya 50 kali sejak 2015, lapor The Star.

Penahanannya berikutan laporan polis yang dibuat selepas pelajar tersebut, 14, menceritakan kejadian itu kepada seorang guru lain kerana tidak tahan diserang secara seksual.

Polis berkata pelajar lelaki mendakwa diliwat suspek, 42, sejak Ogos 2015 dan berterusan sehingga bulan lepas.

Budak lelaki itu berdiam diri kerana dia takut kepada guru itu, kata Ketua Polis Daerah Mukah Timbalan Supt Jimmy Panyau menurut laporan itu.

Menurutnya, suspek meliwat pelajar itu dalam 5 kejadian berasingan antara Februari dan Mei tahun ini.

Menceritakan bagaimana serangan itu bermula, Panyau berkata pelajar itu menceritakan guru tersebut meliwatnya di kuarters guru dan di sebuah hotel di Kapil dalam 20 kejadian berasingan antara Ogos dan Disember 2015.

Mangsa juga mendedahkan dia diliwat suspek kira-kira 30 kali di sebuah rumah di Kemuyang, Sibu, kata Panyau, menurut The Star.

Suspek juga mengajar di sekolah luar bandar di Kapit, di tempat di mana beliau ditahan semalam.

Suspek akan dihantar ke balai polis Mukah esok untuk siasatan lanjut di bawah Seksyen 377 Kanun Keseksaan, kata Panyau.

Jika disabit kesalahan, guru itu boleh dikenakan hukuman penjara sehingga 20 tahun dan sebatan.

Sumber:freemalaysiatoday

Sumber: sehinggit



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sDfzEH

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Pelajar Lelaki Diliwat Guru Lebih 50 Kali

Sekianlah artikel Pelajar Lelaki Diliwat Guru Lebih 50 Kali kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pelajar Lelaki Diliwat Guru Lebih 50 Kali dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/pelajar-lelaki-diliwat-guru-lebih-50_16.html

Subscribe to receive free email updates: