Muka Garang, Saudara Tak Berani Tanya Jodoh

Muka Garang, Saudara Tak Berani Tanya Jodoh - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Muka Garang, Saudara Tak Berani Tanya Jodoh, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Muka Garang, Saudara Tak Berani Tanya Jodoh
link : Muka Garang, Saudara Tak Berani Tanya Jodoh

Baca juga


Muka Garang, Saudara Tak Berani Tanya Jodoh

Izreen Azminda Serah Jodoh Pada Tuhan

Jika anda masih single atau belum mempunyai cahaya mata, kedatangan Aidilfitri mungkin akan menjadi medan saudara mara untuk bertanyakan soalan panas berkaitan perkara perkara tersebut. Namun untung bagi Izreen Azminda, wajah garangnya membuatkannya terselamat daripada soalan tersebut.

“Saya rasa mereka pun tak berani nak tanya. Muka kami pun ‘cengih’ (garang). Setakat ini tiada pula yang tanya bila saya nak berkahwin lain tambahan pula mereka sendiri dapat jawapan apabila lihat saya balik kampung hanya bersama anak,” jelasnya kepada mStar Online.

Tambah Izreen, buat masa sekarang dia tidak mahu terlalu memikirkan untuk berkahwin dan lebih selesa meletakkan perkara tersebut kepada ketentuan Tuhan.

“Bukannya serik hendak berkahwin buat kali kedua cuma jodoh belum sampai. Insya-Allah jika dipertemukan dengan seorang lelaki yang sesuai dan memahami diri saya, saya akan berkahwin”

“Sekarang saya tidaklah terlalu fokus ke arah mencari jodoh kerana tumpuan utama saya kini adalah anak dan karier lakonan,” katanya. Sebelum ini, Izreen pernah berkahwin pada 2012 (bercerai 2014) dan dikurniakan cahaya mata lelaki, Muhammad Adrian Umar, 4 tahun.

Sumber: Roti Kaya



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rwsJ1Q

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Muka Garang, Saudara Tak Berani Tanya Jodoh

Sekianlah artikel Muka Garang, Saudara Tak Berani Tanya Jodoh kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Muka Garang, Saudara Tak Berani Tanya Jodoh dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/muka-garang-saudara-tak-berani-tanya.html

Subscribe to receive free email updates: