Muhammad Luth Ali Nama Anak Saharul Ridzwan Dan Deena Emir

Muhammad Luth Ali Nama Anak Saharul Ridzwan Dan Deena Emir - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Muhammad Luth Ali Nama Anak Saharul Ridzwan Dan Deena Emir, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Muhammad Luth Ali Nama Anak Saharul Ridzwan Dan Deena Emir
link : Muhammad Luth Ali Nama Anak Saharul Ridzwan Dan Deena Emir

Baca juga


Muhammad Luth Ali Nama Anak Saharul Ridzwan Dan Deena Emir

Selepas seminggu bergelar bapa, pelakon Saharul Ridzwan telah mengumumkan nama anak lelaki sulungya. Saharul dan isterinya, Deena Emir telah memilih nama Muhammad Luth Ali yang diinspirasikan dari dua orang nabi iaitu Muhammad dan Luth manakala Ali pula membawa makna yang mulia dan tinggi kedudukan.

Menurut Saharul, nama itu dipilih pada majlis tahnik yang dilakukan oleh Ustaz Tarmizi Abdul Rahman iaitu Finalis Akademi Al-Quran TV9.

Alhamdulillah selesai majlis Tahnik yang dibimbing oleh ustaz Tarmizi. Hari ini jatuhnya hari ke tujuh selepas kelahiran anak saya, saya dan suami menamakan anak kami Muhammad Luth Ali Bin Saharul Ridzwan. Membersarlah dengan sihat dan bijak anakku, sayanyi Allah, sayangi RasulNya, sayangi agamaNya, sayangi ibu-bapamu, InsyaAllah syurga buat kita.

Walaubagaimanapun, Saharul masih belum bersedia untuk mendedahkan wajah anaknya itu. Muhammad Luth Ali dilahirkan pada 6 Jun lalu.

Sumber Berita : mStar Online

Sumber: Beautifulnara



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sWeOnd

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Muhammad Luth Ali Nama Anak Saharul Ridzwan Dan Deena Emir

Sekianlah artikel Muhammad Luth Ali Nama Anak Saharul Ridzwan Dan Deena Emir kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Muhammad Luth Ali Nama Anak Saharul Ridzwan Dan Deena Emir dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/muhammad-luth-ali-nama-anak-saharul.html

Subscribe to receive free email updates: