Lelaki dipercayai terjatuh di Tasik Putrajaya

Lelaki dipercayai terjatuh di Tasik Putrajaya - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lelaki dipercayai terjatuh di Tasik Putrajaya, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lelaki dipercayai terjatuh di Tasik Putrajaya
link : Lelaki dipercayai terjatuh di Tasik Putrajaya

Baca juga


Lelaki dipercayai terjatuh di Tasik Putrajaya

ANTARAPOS.COM

Post Pic
 
 
PUTRAJAYA:  Seorang lelaki dipercayai terjatuh ke dalam tasik daripada sebuah bot yang mengendalikan permainan sukan air ‘banana boat’ di Tasik Putrajaya, Presint 4 di sini tengah hari ini.
 
Pada masa ini anggota Bomba dari balai Putrajaya sedang menjalankan operasi mencari dan menyelamatkan mangsa. 
 
 


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Lelaki dipercayai terjatuh di Tasik Putrajaya

Sekianlah artikel Lelaki dipercayai terjatuh di Tasik Putrajaya kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lelaki dipercayai terjatuh di Tasik Putrajaya dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/lelaki-dipercayai-terjatuh-di-tasik.html

Subscribe to receive free email updates: