Konstable Dapat Layanan VIP Oleh Polis Walaupun Didapati Bersalah Rogol Wanita Islam Sedang Berpuasa Hingga Pengsan

Konstable Dapat Layanan VIP Oleh Polis Walaupun Didapati Bersalah Rogol Wanita Islam Sedang Berpuasa Hingga Pengsan - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Konstable Dapat Layanan VIP Oleh Polis Walaupun Didapati Bersalah Rogol Wanita Islam Sedang Berpuasa Hingga Pengsan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Konstable Dapat Layanan VIP Oleh Polis Walaupun Didapati Bersalah Rogol Wanita Islam Sedang Berpuasa Hingga Pengsan
link : Konstable Dapat Layanan VIP Oleh Polis Walaupun Didapati Bersalah Rogol Wanita Islam Sedang Berpuasa Hingga Pengsan

Baca juga


Konstable Dapat Layanan VIP Oleh Polis Walaupun Didapati Bersalah Rogol Wanita Islam Sedang Berpuasa Hingga Pengsan


Seorang Konstabel yang berkhidmat dengan Polis Keretapi Kerajaan (GRP) didapati telah merogol seorang muslimah yang berusia 25 tahun yang dikatakan sedang berpuasa ketika menaiki sebuah koc keretapi Lucknow-Chandigarh Express yang dikhaskan bagi Orang Kurang Upaya (OKU) pada hari Selasa, 30 Mei 2017 lalu. Walaupun telah melakukan satu kesalahan besar, perogol terbabit dipercayai telah diberikan layanan ‘VIP’ oleh pihak polis India.

Menurut laporan The Indian Express, mangsa pada ketika itu tidak sihat, semasa dalam perjalanan telah diajak pergi ke koc OKU oleh Konstabel Shukla yang berusia 24 tahun, untuk berehat.

Ketika mangsa dibawa, tiga orang belia didapati berada dalam koc berkenaan serta dihalau keluar oleh Shukla. Selepas menghalau penumpang-penumpang berkenaan, Shukla telah membawa masuk mangsa dan mengunci koc terbabit dari dalam.

Para penumpang yang telah dihalau itu kemudiannya melakukan kekecohan di luar koc kerana mengesyaki ada sesuatu yang tidak betul sedang berlaku sambil memberitahu kepada orang ramai bahawa seorang konstabel telah membawa masuk seorang wanita ke dalam koc lalu menguncinya dari dalam.

Selepas tiba di Stesen Bijnor, penumpang-penumpang dan kakitangan mula berkumpul di luar koc tersebut. Setelah pintu dibuka, didapati seorang muslimah yang berada dalam keadaan separa sedar. Mangsa kemudiannya telah dikejarkan ke hospital daerah yang berdekatan.

Rakaman video berikutnya menunjukkan bagaimana layanan yang diberikan kepada seorang perogol oleh pihak polis.


Menurut laporan lain, pihak polis India sangat lambat bertindak dalam kes berkenaan ini. Sebaliknya, jika terdapat jenayah yang dilakukan ke atas warga Hindu, polis sangat pantas bertindak.

Jenayah yang berlaku ke atas umat Islam dan kaum minoriti lain kian meningkat setelah pelantikan sami militan Ajay Singh Bisht atau lebih dikenali sebagai Yogi Adityanath sebagai Menteri Besar Uttar Pradesh pada bulan Mac tahun ini.



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tf42aU

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Konstable Dapat Layanan VIP Oleh Polis Walaupun Didapati Bersalah Rogol Wanita Islam Sedang Berpuasa Hingga Pengsan

Sekianlah artikel Konstable Dapat Layanan VIP Oleh Polis Walaupun Didapati Bersalah Rogol Wanita Islam Sedang Berpuasa Hingga Pengsan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Konstable Dapat Layanan VIP Oleh Polis Walaupun Didapati Bersalah Rogol Wanita Islam Sedang Berpuasa Hingga Pengsan dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/konstable-dapat-layanan-vip-oleh-polis.html

Subscribe to receive free email updates: