Kenyataan Nazri Tidak Profesional & Tidak Matang

Kenyataan Nazri Tidak Profesional & Tidak Matang - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kenyataan Nazri Tidak Profesional & Tidak Matang, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kenyataan Nazri Tidak Profesional & Tidak Matang
link : Kenyataan Nazri Tidak Profesional & Tidak Matang

Baca juga


Kenyataan Nazri Tidak Profesional & Tidak Matang


KUCHING: Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Tupong Fazzrudin Abdul Rahman menyifatkan kenyataan Menteri Pelancongan dan Kebudayaan Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz sebagai tidak matang dan profesional.

Beliau menyokong kenyataan Menteri Pelancongan, Kebudayaan, Keseniaan, Belia dan Sukan Datuk Abdul Karim Rahman Hamzah yang memohon Cukai Pelancongan ditunda bagi Negeri Sarawak.

"Beliau (Karim) hanya menyatakan dan memperjuangkan keperluan Negeri Sarawak. Barisan Nasional (BN) mengamalkan budaya yang memberi ruang terhadap cadangan dan kritikan selain kaedah penyelesaian melalui kritikan membina serta perbincangan," katanya.

Menurutnya, pendekatan golongan muda sekarang juga adalah dengan memberi pandangan dari hari mereka dan mengharapkan respons daripada kerajaan.

"Sama ada pandangan dierima atau ditolak, itu cerita kemudian. Tetapi sekurang-kurangnya berilah respons, penjelasan dan panduan terhadap pandangan tersebut dengan cara berhemah dan memfokuskan kepada isu.

"Ini jugalah yang menjadi asas kekuatan BN. Inilah nilai yang hendak kita terapkan dalam golongan muda kita," ujarnya.

Fazzrudin berkata, sebagai ADUN baharu yang sentiasa mengharapkan panduan daripada rakan yang lebih berpengalaman, beliau merasakan kenyataan tersebut tidak perlu dikeluarkan dan mengharapkan hubungan yang baik antara kerajaan negeri dan persekutuan terus kekal demi masa depan generasi muda.-Sarawakiana


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2taKc0n

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Kenyataan Nazri Tidak Profesional & Tidak Matang

Sekianlah artikel Kenyataan Nazri Tidak Profesional & Tidak Matang kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kenyataan Nazri Tidak Profesional & Tidak Matang dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/kenyataan-nazri-tidak-profesional-tidak.html

Subscribe to receive free email updates: