Kamera AES tidak dipasang di Miri – Liow

Kamera AES tidak dipasang di Miri – Liow - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kamera AES tidak dipasang di Miri – Liow, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kamera AES tidak dipasang di Miri – Liow
link : Kamera AES tidak dipasang di Miri – Liow

Baca juga


Kamera AES tidak dipasang di Miri – Liow


Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Liow Tiong Lai, telah menafikan dakwaan sebuah akhbar berbahasa Cina yang melaporkan tiga kamera Sistem Penguatkuasaan Automatik (AES) telah dipasang di tiga lokasi berbeza di Miri, Sarawak, tahun ini.

Menurut laporan Bernama, Liow berkata, hanya tujuh lokasi baharu telah dipilih sebagai lokasi bagi AES.

“Laporan terbabit menyatakan sebanyak 831 unit kamera telah dipasang di seluruh negara, termasuk 18 unit di Sarawak, namun itu adalah tidak benar,” ujarnya sambil menambah tiada angka yang spesifik untuk kamera itu akan dipasang.

Menteri tersebut turut menafikan laporan akhbar berkenaan yang menyatakan AWAS mengambil alih seluruh penguatkuasaan kesalahan trafik dari polis. Sebaliknya berkata, kedua-dua sistem Kejara dan AWAS diletakkan di bawah penyeliaan polis. - Paultan


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rxI6ak

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Kamera AES tidak dipasang di Miri – Liow

Sekianlah artikel Kamera AES tidak dipasang di Miri – Liow kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kamera AES tidak dipasang di Miri – Liow dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/kamera-aes-tidak-dipasang-di-miri-liow.html

Subscribe to receive free email updates: