Jet Peribadi Jennifer Lawrence Buat Pendaratan Cemas

Jet Peribadi Jennifer Lawrence Buat Pendaratan Cemas - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Jet Peribadi Jennifer Lawrence Buat Pendaratan Cemas, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Jet Peribadi Jennifer Lawrence Buat Pendaratan Cemas
link : Jet Peribadi Jennifer Lawrence Buat Pendaratan Cemas

Baca juga


Jet Peribadi Jennifer Lawrence Buat Pendaratan Cemas



JET peribadi yang dinaiki pelakon Jennifer Lawrence terpaksa membuat pendaratan cemas selepas mengalami kegagalan enjin.

Menurut laporan E! Online, pesawat yang berlepas dari Louisville, Kentucky itu terpaksa membuat pendaratan cemas di Buffalo, New York.

Detik cemas apabila salah sebuah enjin jet itu rosak pada ketinggian 31,000 kaki sebelum enjin kedua juga mengalami masalah sama.

Bagaimanapun jet itu selamat mendarat tanpa sebarang masalah walaupun terbang tanpa enjin dan keadaan Jennifer selamat walaupun dilaporkan trauma dengan kejadian itu. - mStar


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2ss89Uc

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Jet Peribadi Jennifer Lawrence Buat Pendaratan Cemas

Sekianlah artikel Jet Peribadi Jennifer Lawrence Buat Pendaratan Cemas kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Jet Peribadi Jennifer Lawrence Buat Pendaratan Cemas dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/jet-peribadi-jennifer-lawrence-buat.html

Subscribe to receive free email updates: