Ibu monyet menjadikan anak anjing terbiar sebagai ‘anak angkat’ dan menyayanginya dengan sepenuh hati!

Ibu monyet menjadikan anak anjing terbiar sebagai ‘anak angkat’ dan menyayanginya dengan sepenuh hati! - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ibu monyet menjadikan anak anjing terbiar sebagai ‘anak angkat’ dan menyayanginya dengan sepenuh hati!, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ibu monyet menjadikan anak anjing terbiar sebagai ‘anak angkat’ dan menyayanginya dengan sepenuh hati!
link : Ibu monyet menjadikan anak anjing terbiar sebagai ‘anak angkat’ dan menyayanginya dengan sepenuh hati!

Baca juga


Ibu monyet menjadikan anak anjing terbiar sebagai ‘anak angkat’ dan menyayanginya dengan sepenuh hati!

Share this on WhatsApp
Kisah haiwan berlainan spesies yang sentiasa menjaga satu sama lain seringkali mendapat perhatian masyarakat. Walaupun berbeza spesies, haiwan yang tiada akal ini juga mempunyai sifat perikemanusiaan yang tinggi berbanding sesetengah manusia.

Misalnya kisah mengenai anak anjing terbiar yang dijaga oleh seekor monyet sekali gus mengambil peranan sebagai ibu serta pelindung kepada anak anjing tersebut.

Gelagat pasangan yang kelihatan seperti anak-beranak ini membuatkan orang ramai di India kagum.

Mereka juga tersentuh melihat bagaimana ibu monyet ini sanggup menjaga anak anjing seperti anaknya sendiri dengan memastikan anaknya dapat makan dahulu sebelum dirinya sendiri. Monyet yang begitu baik hati, tidak mementingkan diri sendiri dan penyayang.

Lihat sendiri bagaimana dia mengendong anak anjing tersebut. Terpancar kasih sayang pada kedua-duanya

Ibu monyet ini juga akan membawa anaknya ke mana sahaja dia pergi

Dia juga akan memastikan anak angkatnya bebas kutu

Kasih sayang antara mereka berdua memberikan keterujaan kepada masyarakat di India untuk melihatnya

Ibu monyet ini juga akan melakukan apa sahaja bagi melindungi anaknya daripada anjing-anjing lain yang ingin mengganggu anak kecilnya itu.

Melindungi antara satu sama lain

Penduduk tempatan yang terharu dan menyayangi mereka turut menghulurkan makanan

Ibu monyet ini melakukan rutin hariannya seperti melompat dari satu dahan ke dahan yang lain sambil membawa anak anjingnya

Kredit: Parithitamil

Sumber: NTD Inspired

Era Baru



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rR1H87

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Ibu monyet menjadikan anak anjing terbiar sebagai ‘anak angkat’ dan menyayanginya dengan sepenuh hati!

Sekianlah artikel Ibu monyet menjadikan anak anjing terbiar sebagai ‘anak angkat’ dan menyayanginya dengan sepenuh hati! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ibu monyet menjadikan anak anjing terbiar sebagai ‘anak angkat’ dan menyayanginya dengan sepenuh hati! dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/ibu-monyet-menjadikan-anak-anjing.html

Subscribe to receive free email updates: