Hati Ibarat Dirobek - Luahan Jalaluddin Hassan

Hati Ibarat Dirobek - Luahan Jalaluddin Hassan - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Hati Ibarat Dirobek - Luahan Jalaluddin Hassan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Hati Ibarat Dirobek - Luahan Jalaluddin Hassan
link : Hati Ibarat Dirobek - Luahan Jalaluddin Hassan

Baca juga


Hati Ibarat Dirobek - Luahan Jalaluddin Hassan

Hati Ibarat Dirobek - Luahan Jalaluddin Hassan   


Dato Jalaluddin Hassan telah kehilangan insan tersayang iaitu isterinya pada November 2016.

isterinya, Datin Hashimah telah meninggal dunia akibat komplikasi pembedahan jantung pada usia 64 tahun.

Untuk ramadhan dan Syawal yang menjelang tiba, ini kali pertama Dato Jalaluddin Hassan menyambut tanpa kehadiran isteri di sisi.

Sememangnya Dato Jalaluddin Hassan berasa sayu hati apabila menyambut hari raya tanpa isterinya di sisi.

Malah dia menyifatkan hatinya bagaikan dirobek-robek umpama tidak bermakna apabila ketiadaan isteri.

Pelakon popular ini  juga akui amat sunyi selepas pemergian arwah isterinya.

Ini komennya:

"Saya redha, terima kenyataan isteri saya sudah tiada lagi. Saya redha ini ketentuan Allah. Kalau tak redha saya sombong dengan Allah, saya redha kalau tidak nanti saya gila.

"Saya cuba bergembira hidup seperti biasa, saya cuba bergembira tapi sebenarnya saya tipu diri sendiri.

"Bila balik rumah saya masih merasa seolah isteri baru tinggalkan saya semalam, perasaan saya begitu menebal sekali.

"Tidak semudah itu untuk menerima seadaany tetapi tetap redha.

"Menjelang Ramadhan tanpa isteri buat kali pertama, hati macam dirobek-robek, hati macam ksosong, macam tak ada makna lagi.

Itulah luahan hati dari Dato Jalaluddin Hassan. Semoga tabah hadapi dugaan ini.

Sumber: mStar

Sumber Hati Ibarat Dirobek - Luahan Jalaluddin Hassan

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sDs6Ik

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Hati Ibarat Dirobek - Luahan Jalaluddin Hassan

Sekianlah artikel Hati Ibarat Dirobek - Luahan Jalaluddin Hassan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Hati Ibarat Dirobek - Luahan Jalaluddin Hassan dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/hati-ibarat-dirobek-luahan-jalaluddin_17.html

Subscribe to receive free email updates: