Gaun Turun Temurun Ini Sudah Berusia 122 Tahun

Gaun Turun Temurun Ini Sudah Berusia 122 Tahun - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Gaun Turun Temurun Ini Sudah Berusia 122 Tahun, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Gaun Turun Temurun Ini Sudah Berusia 122 Tahun
link : Gaun Turun Temurun Ini Sudah Berusia 122 Tahun

Baca juga


Gaun Turun Temurun Ini Sudah Berusia 122 Tahun


GAUN pengantin yang dipakai oleh Abigail Kingston semasa perkahwinannya dengan Jason Curtis ini merupakan gaun turun temurun, dengan kali pertama ia dipakai oleh moyangnya, Mary Lowry Warren pada 1895.

Ini bermakna gaun ini sudah berusia 122 tahun dan Abigail menjadi orang ke-11 yang memakainya pada hari perkahwinannya pada Oktober 2015 lalu.

“Ketika saya masih kecil, ketika saya bermain piano di rumah ibu bapa saya, terdapat gambar yang menunjukkan enam pengantin pertama yang memakainya dan itu yang saya fikirkan, suatu hari nanti (memakai gaun),” katanya yang dilahirkan di Pennsylvania.

Ibu Abigail pula iaitu Leslie memakainya pada 1977.

Namun bukan mudah bagi Abigail kerana ia sudah berwarna kekuningan dan penuh dengan lubang, disebabkan terlalu lama.

Selepas 200 jam pemulihan semula dilakukan oleh pakar, barulah dia dapat memakainya itu pun untuk seketika. – Mynewshub.cc


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2smhLQR

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Gaun Turun Temurun Ini Sudah Berusia 122 Tahun

Sekianlah artikel Gaun Turun Temurun Ini Sudah Berusia 122 Tahun kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Gaun Turun Temurun Ini Sudah Berusia 122 Tahun dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/gaun-turun-temurun-ini-sudah-berusia_12.html

Subscribe to receive free email updates: