Gadis Korea Ini Memeluk Islam Selepas Membuat Kajian Tentang Iraq Di Internet..

Gadis Korea Ini Memeluk Islam Selepas Membuat Kajian Tentang Iraq Di Internet.. - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Gadis Korea Ini Memeluk Islam Selepas Membuat Kajian Tentang Iraq Di Internet.., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Gadis Korea Ini Memeluk Islam Selepas Membuat Kajian Tentang Iraq Di Internet..
link : Gadis Korea Ini Memeluk Islam Selepas Membuat Kajian Tentang Iraq Di Internet..

Baca juga


Gadis Korea Ini Memeluk Islam Selepas Membuat Kajian Tentang Iraq Di Internet..


Bila sebut sahaja Korea, pasti ramai yang dapat membayangkan wajah comel dan cantik bukan. Bila cerita tentang bertukar agama atau memeluk islam, rata – rata adalah atas sebab perkahwinan atau pun dorongan rakan.


Tetapi berlain pula dengan gadis berusia 22 tahun ini yang dikenali sebagai Ayana Moon. Sejak kecil lagi Ayana telah menunjukkan minat terhadap Islam dan mendorongnya untuk mempelajari agama dan seterusnya memeluk Islam.

“Ketika saya berumur lapan hingga sembilan tahun, perang meletus di Iraq dan pada waktu itu saya yang mula menggunakan internet mencari Iraq di internet,”.

“Pada waktu itu, saya mendapat tahu Islam agama penduduk (Iraq). Saat itu pertama kali saya mendengar Islam dan saya fikir sebutan perkataan ‘Islam’ sangat comel.
 

“Jadi, saya mula buat kajian mengenai Islam dari internet dan saya melihat mereka mengenakan pakaian longgar, mereka tutup muka dan mereka memakai hijab macam saya pakai sekarang.”

Sumber : penmerahpress.com



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2stXQMR

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Gadis Korea Ini Memeluk Islam Selepas Membuat Kajian Tentang Iraq Di Internet..

Sekianlah artikel Gadis Korea Ini Memeluk Islam Selepas Membuat Kajian Tentang Iraq Di Internet.. kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Gadis Korea Ini Memeluk Islam Selepas Membuat Kajian Tentang Iraq Di Internet.. dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/gadis-korea-ini-memeluk-islam-selepas.html

Subscribe to receive free email updates: