Dulu naik limosin, kali ini dapat hadiah kereta Honda Civic pula. Bertuahnya tunang Hafiz Mahamad!

Dulu naik limosin, kali ini dapat hadiah kereta Honda Civic pula. Bertuahnya tunang Hafiz Mahamad! - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Dulu naik limosin, kali ini dapat hadiah kereta Honda Civic pula. Bertuahnya tunang Hafiz Mahamad!, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Dulu naik limosin, kali ini dapat hadiah kereta Honda Civic pula. Bertuahnya tunang Hafiz Mahamad!
link : Dulu naik limosin, kali ini dapat hadiah kereta Honda Civic pula. Bertuahnya tunang Hafiz Mahamad!

Baca juga


Dulu naik limosin, kali ini dapat hadiah kereta Honda Civic pula. Bertuahnya tunang Hafiz Mahamad!

Jika tahun lalu kisah seorang lelaki bernama Hafiz Mahamad meraikan ulang tahun kelahiran kekasihnya, Syafiqah Aina dengan menyewa sebuah limosin putih menjadi trending di laman sosial.

Dulu naik limosin, kali ini dapat hadiah kereta Honda Civic pula. Bertuahnya tunang Hafiz Mahamad!

Dulu naik limosin, kali ini dapat hadiah kereta Honda Civic pula. Bertuahnya tunang Hafiz Mahamad!

Kali ini, lelaki tersebut sekali lagi membuat kejutan istimewa kepada kekasihnya dengan menghadiahkan sebuah kereta Honda berwarna merah.

Malah, Aina turut memuatnaik gambar bersama Hafiz dengan kereta yang dihadiahkan kepadanya di laman Instagram pada Ahad.

Gambar tersebut turut mendapat 38,936 likes sejak dimuatnaik pada Ahad.

 

Berdasarkan tinjauan di ruang komen gambar tersebut, rata-rata pengikut Aina menyifatkannya sebagai seorang gadis yang amat bertuah.

Namun tidak kurang juga ada yang menyindir hadiah pemberian kekasihnya itu.

@nursharien berkata:”Tahun ni dapat kereta… tahun depan dapat banglo pulak.

@aliff_nazmi berkata:”Kerja apa dia ni….”

Dalam kapsyen gambar tersebut, Aina turut berterima kasih kepada Hafiz di atas kejutan dan hadiah luar jangkaan sempena hari lahirnya itu.

“Anda tak pernah gagal mengagumkan saya. Ucapan terima kasih tidak pernah cukup berbanding atas segalanya yang anda lakukan untuk saya,” kata Aina.

Selain kejutan limosin, Hafiz pernah membuat membawa Aina menaiki kapal mewah pada awal tahun ini.

Bukan itu sahaja, Hafiz turut membawa keluarganya dan keluarga Aini menaiki kapal mewah tersebut.

Beberapa keping gambar yang turut dikongsi dalam laman Instagram @syafiqahaina pada Januari lalu turut mengundang pelbagai reaksi di kalangan netizen dengan ada yang menganggap pasangan itu suka menunjukkan kemewahan.

Namun ada juga netizen yang memuji tindakan Hafiz itu yang disifatkan mampu membuatkan keluarganya terharu.

Sumber: Mstar



Sumber Dulu naik limosin, kali ini dapat hadiah kereta Honda Civic pula. Bertuahnya tunang Hafiz Mahamad!

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tFEcwL

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Dulu naik limosin, kali ini dapat hadiah kereta Honda Civic pula. Bertuahnya tunang Hafiz Mahamad!

Sekianlah artikel Dulu naik limosin, kali ini dapat hadiah kereta Honda Civic pula. Bertuahnya tunang Hafiz Mahamad! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Dulu naik limosin, kali ini dapat hadiah kereta Honda Civic pula. Bertuahnya tunang Hafiz Mahamad! dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/dulu-naik-limosin-kali-ini-dapat-hadiah_19.html

Subscribe to receive free email updates: