Dragon Ball Fighter Z Bakal Hadir 2018 Dengan Grafik Mirip Siri Anime

Dragon Ball Fighter Z Bakal Hadir 2018 Dengan Grafik Mirip Siri Anime - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Dragon Ball Fighter Z Bakal Hadir 2018 Dengan Grafik Mirip Siri Anime, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Dragon Ball Fighter Z Bakal Hadir 2018 Dengan Grafik Mirip Siri Anime
link : Dragon Ball Fighter Z Bakal Hadir 2018 Dengan Grafik Mirip Siri Anime

Baca juga


Dragon Ball Fighter Z Bakal Hadir 2018 Dengan Grafik Mirip Siri Anime

Kame Hame Ha! Dragon Ball Z masih mempunyai jutaan peminat walaupun sudah wujud lebih 33 tahun. Siri permainan videonya juga dinantikan kerana aksi melampau seperti yang dipaparkan di dalam siri anime. Terkini Dragon Ball Fighter Z diumumkan hari ini dengan grafik yang memang kelihatan seperti siri anime.

Teknik cell-shading digunakan pada model 3D permainan ini. Hasilnya ialah grafik 2D yang setanding dengan siri animasi. Permainan yang menggunakan Unreal Engine ini akan hadir tahun 2018 pada PlayStation 4, Xbox One dan PC.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sS4Va3

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Dragon Ball Fighter Z Bakal Hadir 2018 Dengan Grafik Mirip Siri Anime

Sekianlah artikel Dragon Ball Fighter Z Bakal Hadir 2018 Dengan Grafik Mirip Siri Anime kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Dragon Ball Fighter Z Bakal Hadir 2018 Dengan Grafik Mirip Siri Anime dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/dragon-ball-fighter-z-bakal-hadir-2018.html

Subscribe to receive free email updates: