Diberi Peluang Kedua Tapi Kali Ini Bibik Curi Telefon , Dato Aliff Syukri Buat Laporan Polis ! Dah Tak Tahan .

Diberi Peluang Kedua Tapi Kali Ini Bibik Curi Telefon , Dato Aliff Syukri Buat Laporan Polis ! Dah Tak Tahan . - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Diberi Peluang Kedua Tapi Kali Ini Bibik Curi Telefon , Dato Aliff Syukri Buat Laporan Polis ! Dah Tak Tahan ., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Diberi Peluang Kedua Tapi Kali Ini Bibik Curi Telefon , Dato Aliff Syukri Buat Laporan Polis ! Dah Tak Tahan .
link : Diberi Peluang Kedua Tapi Kali Ini Bibik Curi Telefon , Dato Aliff Syukri Buat Laporan Polis ! Dah Tak Tahan .

Baca juga


Diberi Peluang Kedua Tapi Kali Ini Bibik Curi Telefon , Dato Aliff Syukri Buat Laporan Polis ! Dah Tak Tahan .



Seminggu ini nama Dato Aliff Jutawan Kosmetik Dherbs menjadi bualan gara-gara kes kecurian dan kes dodi .Belum pun reda dengan kecurian tudung isteri tersayang , terbaru petang tadi sekali lagi bibik Dato Aliff Syukri mencuri handphone . Kali ini , kes tersebut dilaporkan kepada polis untuk tindakan susulan .


bibik yg dianggap malaikat rupaya sebaliknya😰6org bibik dan tukang kebun 4penjenayah sedang berlegar dimalaysia..sy harap anda berhati2..

Dalam video live Dato Aliff Syukri , kalau didengar dato masih berlemah lembut bertanya dengan baik pada pembantu rumah dia . Mengikut kenyataan Dato , dia telah memberi peluang kedua kepada bibik untuk tidak ulangi kesilapan tapi masih melakukan . Bukan sedikit jumlah yang diambil tapi hampir berpuluh ribu .

Lagi kenyataannya , Dato telah lama mengesyaki pembantunya mencuri tetapi masih tidak mempunyai bukti kukuh untuk heret ke balai polis . Jadi kali ini dah dapat bukti , memang dato nekad laporkan kepada polis !

Tujuan live dibuat bukanlah untuk mengaibkan pembantu rumah tetapi memberi peringatan kepada yang diluar sana agar berhati-hatilah dengan pembantu rumah . Walau baik macam pijak semut tak mati , tapi jangan sampai termakan cakapnya . Apapun , tak semuanya begitu . Ada yang baik , ada yang tidak . Pilihan ditangan anda !

www.kakishare.my


Sumber : kaki share

Sumber :

Sumber : jubahsemalam.com

✍ Sumber Pautan : ☕ Pencuri Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sp2UlG

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Diberi Peluang Kedua Tapi Kali Ini Bibik Curi Telefon , Dato Aliff Syukri Buat Laporan Polis ! Dah Tak Tahan .

Sekianlah artikel Diberi Peluang Kedua Tapi Kali Ini Bibik Curi Telefon , Dato Aliff Syukri Buat Laporan Polis ! Dah Tak Tahan . kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Diberi Peluang Kedua Tapi Kali Ini Bibik Curi Telefon , Dato Aliff Syukri Buat Laporan Polis ! Dah Tak Tahan . dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/diberi-peluang-kedua-tapi-kali-ini.html

Subscribe to receive free email updates: