Derita otak luar kepala

Derita otak luar kepala - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Derita otak luar kepala, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Derita otak luar kepala
link : Derita otak luar kepala

Baca juga


Derita otak luar kepala

Georgetown: “Saya risau dan sedih mengenangkan nasib anak, Nur Safa Sabri, 11 bulan berikutan beratnya semakin berkurangan, kepala menjadi besar dan terpaksa menahan sakit setiap hari kerana otak berada di luar tempurung kepala,” demikian luahan Che Basah Adnan, 40, ibu kepada kanak-kanak kurang upaya yang tinggal di Tanjong Tokong, di sini.

Che Basah berkata, anak bongsunya itu dilahirkan tahun lalu dengan keadaan kepalanya besar dan otak di luar tempurung kepala serta menjalani pembedahan pada usia tiga hari selepas dilahirkan di Hospital Pulau Pinang (HPP), Jun lalu.

“Selepas Nur Safa dilahirkan, doktor tidak membenarkan saya berjumpa dengannya hampir 11 jam. Doktor hanya membawa dia bertemu selepas saya menangis dan merayu berjumpa dengannya.

“Selepas membalut kepala anak saya, doktor membawanya bertemu saya. Namun, ketika itu saya tidak dibenarkan menyusu Nur Safa, sebaliknya hanya dapat melihatnya dari dekat beberapa jam sebelum dia dibawa ke bahagian khas,” katanya yang memiliki empat anak.

Che Basah mengakui sedih selepas melihat kepala bayinya itu dibalut kain dan tertanya-tanya mengapa bayinya itu perlu dibalut sedemikian sebelum doktor memberitahu otak anaknya berada di luar tempurung kepala dan menunjukkan gambar pada telefon bimbit.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2su0AtP

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Derita otak luar kepala

Sekianlah artikel Derita otak luar kepala kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Derita otak luar kepala dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/derita-otak-luar-kepala.html

Subscribe to receive free email updates: