Bencana Alam Badai Turki

Bencana Alam Badai Turki - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Bencana Alam Badai Turki, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bencana Alam Badai Turki
link : Bencana Alam Badai Turki

Baca juga


Bencana Alam Badai Turki


ISTANBUL: Bangunan runtuh dan laluan utama terputus akibat gempa bumi 6.3 magnitud melanda perairan barat Turki dan Kepulauan Lesbos di Greece, lewat Isnin.

Komander Bomba, Marios Apostolides berkata, kira-kira 10 orang disahkan cedera, manakala seorang wanita dilaporkan terperangkap dalam runtuhan rumahnya.

Laporan Reuters menyebut, laman web Pusat Seismologi Eropah-Meditterranean (EMSC) menyebut, gempa itu berpusat kira-kira 84 kilometer di barat laut wilayah Izmir.

Kesan gegaran dirasai hingga ke Athens, kira-kira 367 kilometer di barat daya kepulauan berkenaan.

Kerosakan besar turut dikesan di beberapa perkampungan di Lesbos yang berdepan krisis kebanjiran pelarian dua tahun lalu apabila ia menjadi pintu masuk ke Eropah.

Selain itu, AFP melaporkan Penyelia Perkhidmatan Kebakaran Wilayah, Marios Apostolides memaklumkan puluhan rumah runtuh dan jalan raya di kawasan kampung itu dihalang akibat bencana itu.

"Kami sedang berusaha mengeluarkan seorang mangsa wanita yang terperangkap dalam runtuhan di Vrisa," katanya. - mStar



✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rcBfmw

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Bencana Alam Badai Turki

Sekianlah artikel Bencana Alam Badai Turki kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Bencana Alam Badai Turki dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/bencana-alam-badai-turki.html

Subscribe to receive free email updates: