Barbie RM109,000

Barbie RM109,000 - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Barbie RM109,000, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Barbie RM109,000
link : Barbie RM109,000

Baca juga


Barbie RM109,000

London: Seorang ibu tunggal menghabiskan lebih £20,000 (RM109,000) untuk mengubah dirinya menjadi patung Barbie hidup.

Rachel Evans, 46, dari London, begitu taasub dengan permainan kanak-kanak itu dan mengubah imejnya sepenuhnya menerusi pembedahan plastik dalam usaha mencapai impiannya supaya kelihatan seperti anak patung popular itu.

Sejak 11 tahun lalu, Rachel menjalani pelbagai pembedahan termasuk membentuk pipi, rahang dan hidung, selain membesarkan payu dara.

Malah dia menjalani pembedahan untuk memastikan bibirnya sentiasa mengukir senyuman, tidak ubah seperti patung Barbie.

“Saya rasa seperti Barbie, berfikir seperti Barbie dan saya memang Barbie. Saya percaya Barbie dan saya orang yang sama. Saya sebenarnya hidup,” katanya.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rJGr5O

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Barbie RM109,000

Sekianlah artikel Barbie RM109,000 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Barbie RM109,000 dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/barbie-rm109000.html

Subscribe to receive free email updates: