Aksi Penuh Emosi Lelaki Menghantar Anaknya Ke Sekolah Buat Kali Pertama dan Kali Terakhir

Aksi Penuh Emosi Lelaki Menghantar Anaknya Ke Sekolah Buat Kali Pertama dan Kali Terakhir - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Aksi Penuh Emosi Lelaki Menghantar Anaknya Ke Sekolah Buat Kali Pertama dan Kali Terakhir, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Aksi Penuh Emosi Lelaki Menghantar Anaknya Ke Sekolah Buat Kali Pertama dan Kali Terakhir
link : Aksi Penuh Emosi Lelaki Menghantar Anaknya Ke Sekolah Buat Kali Pertama dan Kali Terakhir

Baca juga


Aksi Penuh Emosi Lelaki Menghantar Anaknya Ke Sekolah Buat Kali Pertama dan Kali Terakhir

Hubungan yang di antara seorang anak perempuan dengan ayah mereka memang didapati sangat istimewa sejak dahulu lagi. Seorang ayah kebiasaanya akan memanjakan anak perempuan mereka dan anak perempuan mereka pula akan menganggap ayah mereka sebagai seorang hero.

Sebuah foto yang memaparkan seorang ayah yang menghantar anak perempuannya ke sekolah untuk kali pertama dan kali terakhir telah menjadi tular di laman media sosial.

Lelaki yang dikenali sebagai Jason Gayler ini telah dirakamkan menghantar anak perempuannya, Britanny ke sekolah pada hari pertama persekolahannya dan juga pada hari terakhir persekolahannya dengan berjalan kaki.

Brittany yang telah memuatnaik gambar momen tersebut ke dalam laman Twitternya telah terkejut setelah mendapat tahu bahawa gambar-gambar itu telah menjadi tular dalam sekelip mata.

Tweetnya itu telah menyebabkan kebanyakkan orang menjadi emosi apabila melihatnya.

Namun, sudah tentunya terdapat komen-komen kelakar daripada netizen.



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rIMhod

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Aksi Penuh Emosi Lelaki Menghantar Anaknya Ke Sekolah Buat Kali Pertama dan Kali Terakhir

Sekianlah artikel Aksi Penuh Emosi Lelaki Menghantar Anaknya Ke Sekolah Buat Kali Pertama dan Kali Terakhir kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Aksi Penuh Emosi Lelaki Menghantar Anaknya Ke Sekolah Buat Kali Pertama dan Kali Terakhir dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/aksi-penuh-emosi-lelaki-menghantar.html

Subscribe to receive free email updates: