10 Cedera Gempa Di Turki, Greek

10 Cedera Gempa Di Turki, Greek - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 10 Cedera Gempa Di Turki, Greek, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 10 Cedera Gempa Di Turki, Greek
link : 10 Cedera Gempa Di Turki, Greek

Baca juga


10 Cedera Gempa Di Turki, Greek

ATHENS – Sekurang-kurangnya 10 mangsa dilaporkan cedera dalam gempa bumi yang melanda kawasan pesisiran pantai Aegean di barat Turki serta kepulauan Lesbos dan Chios di Greece.

Stesen televisyen Greece, ERT melaporkan semua mangsa yang cedera tinggal di kawasan perkampungan Vrisa di kepulauan Lesbos, selepas beberapa rumah runtuh.

“Puluhan rumah runtuh dan jalan raya di kawasan kampung itu dihalang oleh runtuhan.

“Kami sedang berusaha mengeluarkan seorang mangsa wanita yang terperangkap dalam runtuhan di Vrisa,” kata penyelia perkhidmatan kebakaran wilayah, Marios Apostolides kepada ERT.

Sementara itu, Pusat Kajian Geologi Amerika Syarikat (USGS) berkata, pusat gempa terletak di Laut Aegean, iaitu kira-kira 11 kilometer di selatan Plomari, kawasan perkampungan di selatan pesisiran pantai Lesbos.

USGS turut melaporkan beberapa gempa bumi susulan.

Datuk Bandar Plomari, Manolis Armenakas ketika memaklumkan ERT, berkata pihaknya masih menilai jumlah kerugian akibat gempa bumi itu. Selain itu, gempa bumi dengan kekuatan 6.3 magnitud itu turut dirasai di daerah Karaburun di wilayah Izmir, di Turki dan di Athens, Greece.

Bagaimanapun, tiada kerosakan dilaporkan berikutan kejadian itu di Turki. – AFP/myMetro Online

Loading...



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tfgaZi

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel 10 Cedera Gempa Di Turki, Greek

Sekianlah artikel 10 Cedera Gempa Di Turki, Greek kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 10 Cedera Gempa Di Turki, Greek dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/10-cedera-gempa-di-turki-greek.html

Subscribe to receive free email updates: