Razie buka semula laluan Piala Dunia

Razie buka semula laluan Piala Dunia - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Razie buka semula laluan Piala Dunia, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Razie buka semula laluan Piala Dunia
link : Razie buka semula laluan Piala Dunia

Baca juga


Razie buka semula laluan Piala Dunia

SELEPAS mengalami dua kekalahan, skuad hoki negara akhirnya meraih kemenangan pertama peringkat Kumpulan A, Separuh Akhir Liga Hoki Dunia di London.

Malaysia kemenangan 1-0 ke atas Korea Selatan, awal pagi ini.

Kemenangan itu menyaksikan skuad bimbingan Stephen Van Huizen masih kekal memburu tempat untuk melangkah ke saingan suku akhir.

Satu-satunya gol skuad negara diperolehi menerusi pukulan sudut penalti Muhammad Razie Abdul Rahim pada minit ke-35.

Ia sekali gus menghidupkan kembali peluang Malaysia untuk layak ke Piala Dunia 2018 di Bhubaneswar, India.

Dua perlawanan terdahulu menyaksikan skuad negara beraksi hambar apabila tewas 2-5, di tangan ranking pertama dunia, Argentina, sebelum kecundang 3-7, kepada England selaku tuan rumah.

Skuad negara akan turun pada perlawanan terakhir peringkat kumpulan bertemu China awal pagi esok yang akan menentukan sama ada mampu melangkah ke suku akhir atau sebaliknya.

Berita berkaitan

• Belum ada 'umphh!'

• Gagal kutip mata



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2stTS6T

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Razie buka semula laluan Piala Dunia

Sekianlah artikel Razie buka semula laluan Piala Dunia kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Razie buka semula laluan Piala Dunia dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/razie-buka-semula-laluan-piala-dunia.html

Subscribe to receive free email updates: