Lori terbalik, lebuh raya sesak 8 km

Lori terbalik, lebuh raya sesak 8 km - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lori terbalik, lebuh raya sesak 8 km, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lori terbalik, lebuh raya sesak 8 km
link : Lori terbalik, lebuh raya sesak 8 km

Baca juga


Lori terbalik, lebuh raya sesak 8 km

ANTARAPOS.COM

Post Pic
 
 
IPOH: Satu kemalangan membabitkan lori dan bas berlaku di Kilometer 257.9 Lebuhraya Utara Selatan arah utara selepas Terowong Menora dekat sini, mengakibatkan kesesakan sehingga lapan kilometer petang tadi.  
 
Jurucakap PLUS Malaysia Berhad (PLUS) berkata, kemalangan berlaku kira-kira jam 3.24 petang membabitkan sebuah lori yang terbalik di lorong kiri selepas terbabit kemalangan dengan sebuah bas.  
 
 
"Lori berkenaan yang terbalik mengakibatkan laluan di lorong kiri terhalang manakala bas berkenaan tidak mengalami kerosakan teruk dan mampu meneruskan perjalanan," katanya sambil menjelaskan tiada kemalangan jiwa atau kecederaan berlaku, ketika dihubungi sebentar tadi.  
 
 
Beliau berkata, lori berkenaan berjaya dialihkan kira-kira jam 5.30 petang tadi dan kedua-dua lorong sudah dibuka.  
 
Bagaimanapun, katanya, trafik masih mengalami kesesakan sejauh kira-kira lapan kilometer.
 
 


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel Lori terbalik, lebuh raya sesak 8 km

Sekianlah artikel Lori terbalik, lebuh raya sesak 8 km kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lori terbalik, lebuh raya sesak 8 km dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2017/06/lori-terbalik-lebuh-raya-sesak-8-km.html

Subscribe to receive free email updates: