(Terbaik Sarawak, Kalah PH) Bonus satu setengah bulan gaji untuk penjawat awam

(Terbaik Sarawak, Kalah PH) Bonus satu setengah bulan gaji untuk penjawat awam - Hallo sahabat SAPA MALAYSIA , Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul (Terbaik Sarawak, Kalah PH) Bonus satu setengah bulan gaji untuk penjawat awam, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : (Terbaik Sarawak, Kalah PH) Bonus satu setengah bulan gaji untuk penjawat awam
link : (Terbaik Sarawak, Kalah PH) Bonus satu setengah bulan gaji untuk penjawat awam

Baca juga


(Terbaik Sarawak, Kalah PH) Bonus satu setengah bulan gaji untuk penjawat awam


KUCHING – Semua penjawat awam di negeri ini bakal menerima bonus sebanyak satu setengah bulan gaji atau minimum RM2, 000 kata Ketua Menteri Sarawak, Datuk Patinggi Abang Johari Tun Openg.

Katanya, bonus tersebut akan dibayar pada penghujung bulan Disember.

Pemberian bonus ini adalah sebagai tanda penghargaan kerajaan terhadap kerja keras serta dedikasi para penjawat awam di negeri ini,” katanya.

Beliau yang juga merupakan Menteri Kewangan dan Perancangan Ekonomi berkata demikian semasa sesi pengulungan persidangan Dewan Undangan Negeri di sini, hari ini.- Bernama


Appear first on Sapa Malaysia


Demikianlah Artikel (Terbaik Sarawak, Kalah PH) Bonus satu setengah bulan gaji untuk penjawat awam

Sekianlah artikel (Terbaik Sarawak, Kalah PH) Bonus satu setengah bulan gaji untuk penjawat awam kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel (Terbaik Sarawak, Kalah PH) Bonus satu setengah bulan gaji untuk penjawat awam dengan alamat link https://sapamalaysia.blogspot.com/2018/11/terbaik-sarawak-kalah-ph-bonus-satu.html

Subscribe to receive free email updates: